2010-11-17

Mõned pärlid





Jätsin näitama korteri põhiplaani, mille tegin kiirelt mõni nädal tagasi. Plaanil puuduvad ruumide nimetused ning ruutmeetrid. Aga seda saab veel täiendada. Kuna ma oskan kasutada kujundusprogramme, siis plaanin teha meie elamisest 3d mudeli koos visualiseerivate piltidega.
Ning siin on veel pildid mõningatest pärlitest, mille üle mul on eriti hea meel. Esiteks see hiigelsuur teekann. Pidin kukkuma, kui nägin seda köögikapis seismas. Milline leid! :) Dekooriks sobib meile suurepäraselt. See pisem teekann on ka väga armas, kui teha puhtaks, saab sedagi kasutada. Järgmiseks nö leiuks on klaasnõud, mille vastu on mul samuti suur nõrkus. Pildiraame olen juba kord maininud. Ja suur peegel, mida ma plaanin uuesti raamida ning panen seina. :) Poes saaks ilmselt odavalt valmis peegli koos raamiga, kuid taaskasutuse idee meeldib mulle rohkem.

No comments: