2009-09-30

Meenutusi suvest

Meenutusi läinud suvest. Minu suvi oli rahulik ja kohati põnev. Enamasti viibisin oma kodulinnas Haapsalus, nautisin ehtetegemist. Vahetult pärast sünnipäeva käisin Jõgevamaal maalipraktikal, kus valmis ka see sama maal. Meid tabas kuumalaine ja maalimine värskes õhus oli kui piin.. Ega sellega maalipraktika mälestused ei lõpe. Olin nii udupea, et unustasin oma tossud maha. Tossudest oli nii kahju, polnud kuidagi plaanis uusi osta ning kõik meie omad õpilased olid ka kodu poole läinud. Mis teha? Helistasin siis õppejõule ja saatsime tossud postiga. Ma olen nii tänulik! :) Selline suvemeenutus siis see kord. Maal koos oma teiste kaaslastega seisab ja ootab oma hiilgeaega.

1 comment:

Kertrud said...

Jälle toredasti maalitud!
Jah, ega ma ju kunsti asjatundja ei ole. Meisterlik natüürmort ei pruugi mulle mõnikord enne midagi pakkuda, kui keegi näpuga näitab, et näe, kui huvitavalt siin värvi ja varje on kasutatud vms. Siis alles taipan -- nii nagu su eelmise postituse maaliga oligi :D
(Tahtsin ärasaadetud kommentaari veidi parandada, sellepärast on blogis nüüd see "comment removed by...")